حقوق 15 میلیون تومانی برای مدیرعامل استقلال؟

به گزارش مجله بابلسر، بحث درخواست احمد سعادتمند بابت حقوق 15 میلیون تومانی این روز ها به یکی از حواشی مهم در باشگاه استقلال تبدیل شده است و عده ای می گویند درخواست چنین مبلغی عجیب است. اما نکته مهمتر اینکه در شرکت های دولتی حقوق مدیرعامل باید به تایید هیئت مدیره برسد و هنوز کسی نمی داند آیا حقوق 15 میلیونی سعادتمند به تصویب هیئت رییسه استقلال رسیده است یا نه.

حقوق 15 میلیون تومانی برای مدیرعامل استقلال؟

اسماعیل خلیل زاده در این باره به ورزش سه گفت: اول بگویم که انتشار این سند کار بسیار زشتی بود. در زمان مدیریت من حتی یک سند از باشگاه بیرون نرفت، ولی نمی دانم در این باشگاه چه کسانی هستند که دارند همه مدارک باشگاه را رسانه ای می نمایند.

او در خصوص اینکه آیا هیئت مدیره با درخواست سعادتمند مبنی بر حقوق 15 میلیونی موافقت نموده است یا نه هم گفت: همانطور که در رسانه ها دیدید آن نامه را فقط خود آقای سعادتمند امضا کرد و این موضوع به تصویب هیئت مدیره نرسیده است و اصلا من هنوز این نامه را از نزدیک ندیده ام.

او اضافه کرد: البته این را بگویم که آقای سعادتمند حقش است که حقوق بگیرد و این اعضای هیئت مدیره هستند که می گویند ایشان چه مبلغی را باید به عنوان دستمزد ماهیانه دریافت نمایند؛ بنابراین مبلغ درخواستی ایشان باید در هیئت مدیره استقلال آنالیز گردد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

خلیل زاده در انتها گفت: من جای آقای سعادتمند باشم بابت این اتفاق شکایت می کنم، چون کار این افراد غیر قانونی و غیر انسانی است. آن ها می خواهند با آبروی آقای سعادتمند بازی نمایند در حالی که من بازهم می گویم ایشان هیچ کار بدی انجام نداده است.

منبع: ورزش 3

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 630

به "حقوق 15 میلیون تومانی برای مدیرعامل استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق 15 میلیون تومانی برای مدیرعامل استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید