تیم ملی فوتسال ایران - روسیه ، جدال حساس شاگردان ناظم الشریعه برابر مردانی از سرزمین یخ

به گزارش مجله بابلسر، تیم ملی فوتسال ایران و روسیه امروز چهارشنبه در آخرین بازی تدارکاتی خود در رقابت های چهار جانبه آستاراخان به مصاف هم می روند.

تیم ملی فوتسال ایران - روسیه ، جدال حساس شاگردان ناظم الشریعه برابر مردانی از سرزمین یخ

به گزارش ، تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت های چهار جانبه آستاراخان امروز چهارشنبه در آخرین دیدار تدارکاتی خود از ساعت 17:00 باید به مصاف تیم قدرتمند روسیه برود. تیم ملی کشورمان تا کنون دو بازی در برابر تیم های قزاقستان و آذربایجان برگزار کرده و به ترتیب در برابر این تیم ها به یک پیروزی و یک تساوی دست یافت.

همچنین تیم ملی فوتسال روسیه هم مانند ایران در دو دیدار گذتشه خود یک پیروزی در برابر تیم آذربایجان به دست آورد و در برابر تیم قزاقستان به تساوی 1 بر 1 بازی را با پیروزی به اتمام برساند.

بدین ترتیب مصاف دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه می تواند یکی از جذاب ترین رقابت های این تورنمنت باشد. زیرا هر دو در رنکینگ دنیای فوتسال جزء 5 تیم بالای جدول هستند و در آخرین اعلام جایگاه تیم ها در رنکینگ فیفا ایران در جایگاه سوم و روسیه در جایگاه چهارم قرار گرفته است و همین جایگاه تیم ها نشان می دهد که هر دو تیم از قدرت های فوتسال دنیا هستند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دوره قبل رقابت های جام دنیای که در کشور کلمبیا برگزار شد توانست تا مرحله نیمه نهایی آن مسابقات بالا بیاید و در مرحله نیمه نهایی باید برابر تیم ملی روسیه شکست خورد.

از آن سو تیم روسیه هم در رقابت های چهار جانبه با تیمی جوان شده پا به این مسابقات گذاشته است و گویا سرمربی این تیم می خواهد جوانان خود را در این رقابت ها محک زند تا برای مسابقات جام دنیای 2020 لیتوانی آماده شوند.

فوتسال روسیه نه تنها در سطح بزرگسالان دارای قدرت است بلکه در سطح امید هم این تیم در دنیا صاحب سبک است.

تیم فوتسال امید روسیه از آن دسته تیم هایی است که همیشه در رقابت های المپیک حضور پیدا کرده است و به نوعی پشتوانه تیم ملی بزرگسالانشان هستند و این نشان می دهد که فوتسال روسیه هیچ موقع خالی از بازیکن با استعداد نیست.

همچنین در تیم ملی فوتسال ما هم جوانانی حضور دارند که از دل همین تیم امید و ستاره های لیگ برتر بیرون آمده اند و محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی کشورمان با هماهنگی هایی که بین این جوانان و با تجربه ها در تیم ملی به وجود آورده است خیال ایرانی ها را بابت بازیکن با استعداد راحت کرده است.

همچنین ناظم الشریعه می خواهد با همین بازیکنان جوان وارد رقابت های جام ملت های آسیا که مقدماتی رقابت های جام دنیای هم است، حضور پیدا کند تا این بازیکنان جوان در کنار بزرگان تیم ملی بتوانند خود را نشان بدهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 19

به "تیم ملی فوتسال ایران - روسیه ، جدال حساس شاگردان ناظم الشریعه برابر مردانی از سرزمین یخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتسال ایران - روسیه ، جدال حساس شاگردان ناظم الشریعه برابر مردانی از سرزمین یخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید