توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی بایرن مونیخ برابر وردربرمن، پیروزی چلسی مقابل نیوکاسل

به گزارش مجله بابلسر، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید در دو بازی اخیر لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده و حالا با 9 بازی و 17 امتیاز در رده چهارم واقع شده است.

توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی بایرن مونیخ برابر وردربرمن، پیروزی چلسی مقابل نیوکاسل

به گزارش خبرنگاران، ویارئال تیم دوم جدول رقابت های لالیگا میزبان رئال مادرید، مدافع عنوان قهرماین بود که در نهایت جدال دو تیم بار دیگر با تساوی به انتها رسید تا تغییری در جایگاه دو تیم موقتاً ایجاد نشود. در دقیقه `2 رئال مادرید خیلی زود به گل رسید؛ تونی کروس منطقه بازی را به خوبی برای کارواخال عوض کرد و ارسال این بازیکن با ضربه سر شیرجه ای خوب ماریانو وارد دروازه ویارئال شد.

دقیقه `20 ضربه سر خطرناک پارخو از بالای دروزاه رئال مادرید به بیرون رفت. دقیقه `32 کارواخال باز هم نفوذ خوبی انجام داد اما ارسال خوبی نداشت و این موقعیت از دست رفت. ویارئال بازی خوبی ارائه نکرد و نتوانست فشار چندانی روی میهمان وارد کند تا در نهایت رئال مادرید به خوبی از تک گل خود مراقبت کرده و نیمه اول را برنده به رختکن برود.

دقیقه `57 روی اشتباه فاحش تونی کروس، جرارد مورنو در داخل محوطه صاحب موقعیت تک به تک شد اما ضربه نه چندان خوب این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه `65 زیدان دست به دو تعویض همزمان زد و ایسکو و وینیسیوس به جای اودگارد و هازارد وارد میدان شدند. در دقیقه `69 ارسال زمینی توپ از سمت چپ با ضربه سرکش و محکم اما بی دقت پارخو همراه شد تا توپ با اختلاف از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون برود. دقیقه `73 ضربه فنی لوکاس وازکز از پشت محوطه با برخورد به پای پائو تورس با اختلاف کم از کنار دروازه به کرنر رفت.

دقیقه `76 خطای پنالتی که تیبو کورتوا مرتکب شد و جرارد مورنو پشت ضربه قرار گرفت و با ضربه ای مطمئن دروازه رئال مادرید را باز کرد و حساب کار 1-1 مساوی شد. در دقیقه `83 مارکو آسنسیو به جای ماریانو دیاز وارد میدان شد. فشار رئال مادرید در دقایق باقی مانده حاصلی نداشت تا بازی با تساوی 1-1 به انتها برسد. در دو بازی اخیر بازیکنان رئال مادرید 4 پنالتی به حریفان تقدیم کرده اند!

- وردربرمن که اجازه حضور بازیکنانش در اردوهای ملی را نداد، از نظر بدنی نسبت به بایرن مونیخ مزیت داشت و توانست پس از 19 بازی متوالی از بایرن مونیخ امتیاز بگیرد. بایرن مونیخ مقابل وردربرمن غیبت هافبک های کلیدی اش را حس کرد و سیستم 1-4-1-4 برای پیروزی مقابل وردربرمن جوابگو نبود. مانوئل نویر با یک دبل سیو دیدنی در نیمه اول، نقش مهمی در تک امتیاز خانگی بایرن مونیخ داشت. با وجود این تساوی، بایرن مونیخ همچنان صدرنشین بوندسلیگا است. مصدومیت لوکاس هرناندز در اوایل نیمه دوم، خبر بدی برای بایرن مونیخ بود و لئون گورتسکا به جای او وارد بازی شد.

بایرن مونیخ 0-1 وردربرمن؛ ماکسیمیلیان اگشتاین 45`: سارجنت، مهاجم وردربرمن پس از ورود به محوطه جریمه یک پاس کات بک برای اگشتاین فرستاد و او با یک ضربه بغل پا، دروازه نویر را باز کرد.

بایرن مونیخ 1-1 وردربرمن؛ کینگزلی کومان 62`: سانتر بلند گورتسکا با ضربه سر کینگزلی کومان وارد دروازه وردربرمن شد.

- چلسی در یک بازی کاملاً برتر پیروز شد با دو گل از سد نیوکاسل عبور کند تا در آغاز هفته نهم لیگ برتر انگلیس طعم حضور در صدر جدول مسابقات را بچشد. چلسی در روزی که مدافعین نیوکاسل بارها دچار اشتباه شدند با درخشش تیمو ورنر پیروز شد با دو گل از سد میزبان خود نیوکاسل عبور کند و با یک بازی بیشتر صدرنشین شود. نکته مثبت این دیدار کلین شیت مجدد شاگردان فرانک لمپارد بود.

نیوکاسل 0-1 چلسی | فدریکو فرناندز (10): ارسال میسون مانت به داخل محوطه جریمه با اشتباه فدریکو فرناندز به یک گل به خودی تبدیل شد.

نیوکاسل 0-2 چلسی | تامی آبراهام (65): حرکت انفرادی تیمو ورنر از زمین خودی و حمل توپ بیش از 40 متر و عبور از چند بازیکن نیوکاسل با پاس در عمق و تک به تک کردن تامی آبراهام همراه شد تا این بازیکن ملی پوش با یک بغل پا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 972

به "توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی بایرن مونیخ برابر وردربرمن، پیروزی چلسی مقابل نیوکاسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی بایرن مونیخ برابر وردربرمن، پیروزی چلسی مقابل نیوکاسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید