ترامپ: برادرزاده ام فرد آشفته ای است

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه و در پی افشاگری های برادرزاده اش علیه وی در پیامی توئیتری مری ترامپ را هدف حمله لفظی خود قرار داد.

ترامپ: برادرزاده ام فرد آشفته ای است

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص علیه وی نوشت: (فرد) بعدی، مری ترامپ برادرزاده ای است که به ندرت می بینم و کسی است که در خصوص من چیزهای کمی می داند، حرف های خلاف واقعیت درباره من و والدینِ فوق العاده ام (که نمی توانستند او را تحمل نمایند!) می گوید.

ترامپ در توئیت دیگری افزود: او (مری ترامپ) همچنین با انتشار اظهارنامه مالیاتی من، قانون را نقض کرد. او یک آدم آشفته است.

لازم به ذکر است، کتاب مری ترامپ برادرزاده رئیس جمهور آمریکا که در آن جزئیاتی کوبنده ای علیه خانواده و شخصیت ترامپ درج شده، در روز نخست فروش خود توانست نزدیک به یک میلیون نسخه بفروشد و هنوز با قدرت در صدر لیست پرفروش ترین کتاب های آمازون قرار گرفته است.

کتاب بیش از حد و هرگز کافی؛ چطور خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کرد که عنوان آن هم به رئیس جمهور اشاره دارد، چند روز پیش منتشر شد و در انتها یک روز نخست توانست با احتساب پیش فروش ها، کتاب های الکترونیک و کتاب های صوتی، 950 هزار نسخه بفروشد.

این در حالیست که دادگاه در ابتدا به درخواست رابرت ترامپ برادر رئیس جمهور دستور داده بود که کتاب نباید چاپ گردد؛ اما در نهایت انتشارات سایمون اند شوستر توانست این دستور را باطل کند.

فروش این کتاب رکورد جدیدی برای شرکت نیویورکی سایمون اند شوستر ثبت کرد.

این کتاب فرِد ترامپ؛ پدر دونالد ترامپ را به عنوان یک فرد جامعه ستیز و زورگو معرفی می نماید که مهربانی و عطوفت را در تمام افراد اطراف خود از جمله رئیس جمهور فعلی از بین برد.

مری ترامپ یک روانشناس بالینی است و در کتاب خود علاوه بر داشتن نگاهی درونی و شخصی به خانواده اش، اعضای آن را از نقطه نظر یک روانشناس آنالیز می نماید و نشان می دهد که عظیم شدن در چه محیطی باعث شد دونالد ترامپ اینطور از آب دربیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 760

به "ترامپ: برادرزاده ام فرد آشفته ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: برادرزاده ام فرد آشفته ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید