ترافیک سنگین در بسیاری از محورهای کرمان، هرمزگان، تهران و یزد بیشترین تردد پلاک غیربومی

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/کرمان معاون فنی و اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان شرایط راه های استان کرمان تا ساعت 14 روز تاسوعای حسینی را تشریح کرد.

ترافیک سنگین در بسیاری از محورهای کرمان، هرمزگان، تهران و یزد بیشترین تردد پلاک غیربومی

با ما همراه باشید و درباره بهترین بانک های کانادا بیشتر بدانید.

علی عبدالهی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، درباره آخرین شرایط ترافیک محورهای مختلف گفت: هم اکنون در بسیاری از محورهای استان کرمان شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم، به طوری که محور ماهان - کرمان محدوده هفت باغ علوی و همچنین کرمان - باغین دارای ترافیک سنگین است

وی ادامه داد: در محور بردسیر - سیرجان حجم ترافیک بالا و سنگین گزارش شده است.

معاونت فنی و اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توضیح داد: در محور شهربابک - سیرجان و چترود - کرمان محدوده هوتک ترافیک نیمه سنگین و میزان تردد زیاد گزارش شده است.

عبدالهی یادآور شد: در 2 روز گذشته از بازه زمانی 6 تا 7 شهریور ماه بر اساس سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور بیشترین تردد پلاک غیر بومی مربوط به استان های هرمزگان، تهران و یزد بوده ضمن آنکه بر این اساس بیشترین تردد ورودی به استان در 2 روز گذشته مربوط به محور های نیریز به سیرجان، مهریز به انار و حاجی آباد به سیرجان بوده است.

عبدالهی همچنین درباره آخرین شرایط آمار ترددها در 2 روز گذشته از بازه زمانی 6 تا 7 شهریور ماه اعلام کرد: 897 هزارو 607 وسیله نقلیه در محورهای مختلف استان تردد داشته اند.

وی از هموطنان و هم استانی ها درخواست کرد ضمن اجتناب از سفرهای غیر ضرور در ایام شیوع کرونا، در سفرهای ضروری ضمن رعایت نکات ایمنی هرگونه مشکل احتمالی مشاهده شده در سطح محورهای مواصلاتی استان را با کارشناسان جوابگوی سامانه 141 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در میان بگذارند.

عبدالهی اضافه نمود: هم اکنون گشتهای راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی مستقر و آماده خدمات رسانی به هموطنان و عزاداران می باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 825

به "ترافیک سنگین در بسیاری از محورهای کرمان، هرمزگان، تهران و یزد بیشترین تردد پلاک غیربومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در بسیاری از محورهای کرمان، هرمزگان، تهران و یزد بیشترین تردد پلاک غیربومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید