تحقق اهداف عملیات ثأر الشهداء حشد شعبی در شرق صلاح الدین

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، درپی حمله اخیر بقایای گروه تروریستی داعش به نیروهای حشد شعبی در استان صلاح الدین عراق، نیروهای این سازمان و ارتش عراق عملیات انتقام شهیدان را در این استان انجام دادند.

تحقق اهداف عملیات ثأر الشهداء حشد شعبی در شرق صلاح الدین

حسام ابراهیم السهلانی فرمانده عملیات کرکوک و شرق دجله حشد شعبی عراق امروز (سه شنبه) در بیانیه ای بیان کرد: عملیات انتقام خون شهیدان برای تفتیش و بازرسی منطقه العیث و روستاهای مجاور آن در شرق استان صلاح الدین با مشارکت تیپ های بیست و دوم و هشتاد و هشتم و نهم و یگان های ماموریت های ویژه و فرماندهی عملیات صلاح الدین در ارتش عراق با پشتیبانی بالگردهای ارتش انجام شد.

وی اضافه کرد: در این عملیات تا به امروز یک خودرو و چند مقر و تونل بقایای عناصر داعش منهدم شده است.

السهلانی توضیح داد: چند بمب نیز در این عملیات خنثی و یک دستگاه تصفیه آب تروریست ها نیز کشف و ضبط شد. همچنین چند مرکز داعشی و نیز خانه ای که برای طبابت تروریستها استفاده می شد، کشف شد.

شنبه شب نیز عناصر گروه تروریستی داعش به نیروهای تیپ 22 سازمان حشد شعبی در اطراف ناحیه العیث در منطقه حمرین در استان صلاح الدین 11 نیروی سازمان حشد شعبی از جمله حسین سعیدان گاطع ابو علیاء الحسیناوی فرمانده گردان سوم تیپ 22 شهید و 12 نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1277

به "تحقق اهداف عملیات ثأر الشهداء حشد شعبی در شرق صلاح الدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق اهداف عملیات ثأر الشهداء حشد شعبی در شرق صلاح الدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید