بیش از 49 هزار مسافر از پایانه های استان زنجان سفر کردند

به گزارش مجله بابلسر، مدیرکل راهداری استان زنجان از تردد 5.5 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی اطلاع داد و گفت: بیش از 49 هزار مسافر از پایانه های استان زنجان سفر کردند.

بیش از 49 هزار مسافر از پایانه های استان زنجان سفر کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین شرایط تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ایرج دست نشان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: از 25 اسفندماه تا نهم فروردین ماه 5 میلیون و 552 هزار و 152 وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان زنجان عبور کردند.

وی میانگین نرخ تردد در آزادراه های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز بر حسب وسیله نقلیه در هر ساعت را 762 دستگاه برشمرد و گفت: بیشترین بار ترافیکی در آزادراه ها مشاهده می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در خصوص تخلفات حادثه ساز ابراز کرد: گزارش های دریافتی از دوربین های ثبت تخلفات رانندگی حاکی از 5 درصد سرعت غیرمجاز و یک درصد سبقت غیرمجاز است.

وی با اشاره به اینکه باید برای کنترل به موقع وسیله نقلیه در زمان بروز حادثه فاصله مناسبی با خودروی جلویی برقرار کرد، گفت: 15 درصد از رانندگان با فاصله طولی غیرمجاز رانندگی کردند.

دست نشان تعداد مسافران جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای را 49 هزار و629 نفر مطرح نمود و اضافه نمود: این ناوگان آمادگی دارد در روزهای انتهای تعطیلات نسبت به اعزام مسافران اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی با انجام 6 هزار و 645 سفر به مناطق مختلف اعزام شدند، بیان نمود: تا کنون کیفیت خدمت رسانی به مسافران رضایت بخش بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: با توجه به نزدیکی به انتها تعطیلات نوروزی مسافران نسبت به زمان برگشت خود برنامه ریزی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 298

به "بیش از 49 هزار مسافر از پایانه های استان زنجان سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 49 هزار مسافر از پایانه های استان زنجان سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید