بهره برداری از 1400 عنوان خدمت در اردستان تا انتها فعالیت دولت دوازدهم

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته تا خاتمه فعالیت دولت دوازدهم بیش از 1400 عنوان خدمت در شهرستان اردستان به بهره داری می رسد.

بهره برداری از 1400 عنوان خدمت در اردستان تا انتها فعالیت دولت دوازدهم

حمیدرضا تاملی، در سخنرانی قبل از خطبه های نماز آدینه اردستان، اظهار کرد: هفته دولت سال جاری مقارن شده با ایام شهادت سید و سالار شهیدان و طبیعتا برنامه هایی که برگزار شده و ادامه خواهد داشت، رنگ و بوی حسینی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهدافی که امام حسین(ع) در سال 61 هجری برای قیام خود عنوان کردند اصلاح امور امت جدشان بود، اضافه کرد: به نظر می رسد عظیمترین آفتی که در آن موقع در جامعه وجود داشت، آفت بی تفاوتی نسبت به امور معنوی و اعتقادی و شریعت ناب محمدی(ص) بود. چنین جامعه ای بیش از هر چیز احتیاج به اصلاح دارد و امام حسین(ع) در چنین شرایطی زندگی می کردند، بنابراین مهم ترین هدف قیام خویش را اصلاح امت جدشان معرفی کردند.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار اردستان با اشاره به برنامه های هفته دولت در این شهرستان، گفت: همه ما در جریان این موضوع هستیم که در چندسال گذشته مجموعه دولت با فشارهای سخت مالی و تحریم های بی سابقه روبرو بوده و مهم ترین درآمد کشور که نفت بود هم با تحریم روبرو بوده است.

تاملی با بیان اینکه سال جاری در هفته دولت شاهد افتتاح 108 پروژه در شهرستان اردستان با سرمایه گذاری بیش از 200 میلیارد تومان بودیم، ادامه داد: به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا برنامه های هفته دولت در طول ایام بیشتری انجام می گردد، همچنین در این هفته سعی شده بیشتر پروژه هایی که مطالبه مردم بوده مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه افتتاح زمین چمن طبیعی اردستان، افتتاح عظیم ترین کارخانه خوراک طیور استان در زواره، افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان اردستان و افتتاح عظیم ترین مجتمع گاوداری پرواری کشور از مهمترین پروژه های این هفته خواهد بود، اظهار داشت: این نوید را به مردم می دهیم که نوار افتتاح پروژه ها و ارائه خدمات به مردم تا سرانجام هفته دولت سال آینده ادامه خواهد داشت.

فرماندار اردستان گفت: با برنامه ریزی که شده و حمایت هایی که نماینده مردم در مجلس و مسئولان استانی انجام دادند سند 1400 برنامه ریزی شده و تا سرانجام فعالیت دولت دوازدهم بیش از 1400 عنوان خدمت فارغ از همه موضوعات در شهرستان اردستان به بهره داری می رسد.

تاملی با تشکر از کوشش های مجموعه نظام سلامت شهرستان در مقابله با ویروس کرونا گفت: برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان اردستان با توجه به شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا با مجوز ستاد مقابله با کرونا شهرستان خواهد بود، همچنین از فعالیت همه هیئات مذهبی که شیوه نامه های بهداشتی را انجام می دهند تشکر می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 823

به "بهره برداری از 1400 عنوان خدمت در اردستان تا انتها فعالیت دولت دوازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 1400 عنوان خدمت در اردستان تا انتها فعالیت دولت دوازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید