بشار رسن: آخرین فصل حضورم در پرسپولیس را می گذرانم

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش روزنامه الوطن قطر، بشار رسن که پس از همه گیری جهانی ویروس کرونا اکنون در بغداد، پایتخت عراق به سر می برد گفت: این آخرین فصل حضورم در پرسپولیس به عنوان یک تجربه پیروز در یکی از مطرح ترین تیم های قاره آسیا است. البته پرسپولیس تمایل زیادی برای تمدید قراردادم دارد، اما اکنون منتظرم ببینم شرایط مرتبط با ویروس کرونا چگونه خواهد شد. خودم هم به دنبال تجربه بازی در لیگ دیگری هستم و پیشنهاد های زیادی از تیم های کشور های حوزه خلیج فارس و اروپا از جمله اسپانیول اسپانیا دارم. این موضوع هم فقط در حد تماس ها است و دریافت تصمیم جدید با توجه به شرایط کنونی شاید با تاخیر روبرو گردد. با سرانجام یافتن همه گیری جهانی ویروس کرونا اتفاق جدیدی برای من رخ می دهد.

بشار رسن: آخرین فصل حضورم در پرسپولیس را می گذرانم

هافبک تیم پرسپولیس درباره پیشنهادش از لیگ ستارگان قطر گفت: در واقع تماس ها و مذاکراتی از قطر وجود دارد که بیشتر از یک تیم است، اما این موضوع در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا به تاخیر می افتد. همه منتظر ببینند چه شرایطی پیش خواهد آمد. به ویژه اینکه لیگ ها لغو شدند و قراردادم با پرسپولیس نیز ماه ژوئن (خرداد) پایان می یابد. نمی دانم بازی ها همچنان تا فصل بعدی دچار تعویق یا لغو می شوند یا خیر.

بشار رسن ادامه داد: تمرین های فردی را در عراق انجام می دهم تا آمادگی ام حفظ گردد. چیزی که باعث افزایش سطح فنی من پس از بازگشت دوباره به میدان رقابت ها خواهد شد. تمام تیم ها پس از بازگشت به تمرین های گروهی به 2 یا 3 هفته زمان برای آماده سازی جهت رقابت احتیاج دارند.

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت: در صورت بازگشت به عراق برای تیم نیروی هوایی بازی می کنم. البته همه می دانند دنیای امروز فوتبال درباره انتخاب تیم ها بسیار حرفه ای است. اولویت با تیمی است که جایگاهش را در قلب بازیکن دارد. من با تیم پرسپولیس برابر تیم های عظیم و شناخته شده قطری همانند السد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم. تیمی که بازیکنان برجسته و عظیمی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 582

به "بشار رسن: آخرین فصل حضورم در پرسپولیس را می گذرانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن: آخرین فصل حضورم در پرسپولیس را می گذرانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید