برگزاری پیروز 3 آزمون استخدامی به همّت جهاد دانشگاهی استان بوشهر

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/بوشهر آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، نهضت سواد آموزی و شرکت صنایع شیر ایران، امروز آدینه 20 تیرماه در محل دبیرستان سعادت استان بوشهر برگزار گردید.

برگزاری پیروز 3 آزمون استخدامی به همّت جهاد دانشگاهی استان بوشهر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی دو روز گذشته محل برگزاری آزمون، سالن، جایگاه ها، سرویس های بهداشتی و اتاق های مخزن کاملا ضدعفونی شده است.

عارفه سلیمی اضافه نمود: خوشبختانه این آزمون دو ساعته با رعایت و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط تمامی شرکت کنندگان، ناظران و تیم اجرایی از ساعت 9 صبح شروع و تا ساعت 11 ادامه داشت، همچنین نیروهای هلال احمر در طی فرآیند آزمون حضور داشته و عملیات غربالگری و تب سنجی را با دقت کامل انجام دادند.

وی با تاکید بر رعایت فاصله استاندارد بین جایگاه ها و شرکت کنندگان ادامه داد: تمامی عوامل اجرایی بر این امر نظارت داشته و تمامی فرآیند و مراحل آزمون توسط عواملی که ماسک و دستکش داشتند انجام شد.

این مسئول اعلام کرد: با وجود استفاده از ماسک و دستکش توسط عوامل و داوطلبان، برای همه آزمون دهندگان نیز ماسک و دیگر اقلام بهداشتی موردنیاز مانند وسایل ضدعفونی تهیه و در دسترس ایشان نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران، برگزاری این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به همّت معاونت آموزشی این نهاد در استان بوشهر و با حضور 245 داوطلب زن و مرد در یک حوزه امتحانی برگزار شده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت تمامی پروتکل ها و تدابیر بهداشتی همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 754

به "برگزاری پیروز 3 آزمون استخدامی به همّت جهاد دانشگاهی استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پیروز 3 آزمون استخدامی به همّت جهاد دانشگاهی استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید