بازدید شهردار تهران از پروژه های منطقه 19

به گزارش مجله بابلسر، شهر: شهردار تهران عصر سه شنبه-21بهمن-با حضور در منطقه 19 از بعضی پروژه های شهرداری در این منطقه دیدن کرد.

بازدید شهردار تهران از پروژه های منطقه 19

به گزارش شهر، پیروز حناچی در ابتدا از بوستان در دست احداث ایرانیان بازدید کرد. این بوستان قرار است به وسعت 180 هکتار در جنوب غرب تهران ساخته گردد. در فاز اول 14 هکتار از این بوستان ساخته خواهد شد و بعضی نمادهای باغ ایرانی مثل کوشک، کاروانسرا موزه آجر و سردر باغ ایرانی در آن ساخته خواهد شد.

رییس سازمان پارک ها و پیمانکار اجرایی توضیحات ساخت این بوستان را ارائه کردند.

حناچی همچنین از فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی در مقابله با آسیب های اجتماعی در منطقه خلازیل بازدید کرد. در کنار کوره پز خانه های این منطقه تعدادی از معتادان متجاهر سکونت دارند و گروه های مقابله با آسیب های اجتماعی شهرداری با حضور در این منطقه، به ارائه خدماتی برای مقابله با شیوع بیماری و یا مددکاری می پردازند.

پیروز حناچی در این بازدید همچنین از یادمان شهیدان گمنام بوستان 22 بهمن منطقه 19نیز بازدید و بر مزار شهیدان گمنام این یادمان فاتحه ای قرائت کرد.

شهردار تهران همچنین در این بازدید به مرکز فروش اجناس دست دوم خلازیل هم رفت و از این منطقه و فرایند ساماندهی این منطقه بازدید کرد.

پیروز حناچی را شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری همراهی می کردند.

برای دیدن گزارش تصویری این بازدید اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1307

به "بازدید شهردار تهران از پروژه های منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شهردار تهران از پروژه های منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید