طراحی سایت: بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از سایت خنداب

به گزارش مجله بابلسر، رئیس سازمان انرژی اتمی در بازدید از مجتمع هسته ای خنداب (اراک) بر بازطراحی و بهره برداری از راکتور آب سنگین اراک با حداکثرسرعت و با بهره گیری از توانمندی صنایع داخلی تأکید کرد.

طراحی سایت: بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از سایت خنداب

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش ، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پنجشنبه 25 شهریورماه از مجتمع هسته ای خنداب (اراک) بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه بازطراحی و ساخت راکتور آب سنگین نهاده شد و با مدیران و متخصصان اجرای این پروژه ملاقات و گفت وگو کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این بازدید که با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ارشد صنعت هسته ای انجام شد، در بدو ورود به مجتمع هسته ای خنداب (اراک) با حضور در مقبره شهدای گمنام به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

اسلامی در جریان این بازدید با اشاره به توانایی دانشمندان صنعت هسته ای در پیشبرد و اجرای برنامه های راهبردی صنعت هسته ای، اظهار کرد: بهره گیری از توانمندی و تخصص جوانان ایرانی در حل مسائل عظیم، پیروزی ملت ایران در عرصه های مختلف را به همراه داشته است و دستاورد های شگرف این صنعت بیانگر قدرت و پیشرفت علمی و نمایانگر استیصال دشمنان ایران اسلامی است.

وی در خصوص بازطراحی رآکتور آب سنگین خنداب (اراک) و پیشرفت این پروژه تاکید نمود: این پروژه باید با حداکثر سرعت و بهره گیری از توانمندی صنایع داخلی بازطراحی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه بازدید از کارخانه آب سنگین اراک در خصوص محصولات آب سنگین این مجتمع ابراز امیدواری کرد تا آنجا که ممکن است، باید محصولات فراوریی از آب سنگین در زمینه های دارویی و درمانی و... بتوانند با عظیمترین برند های جهانی رقابت نمایند؛ در این رهگذر سهم قابل توجهی از اهداف اقتصاد هسته ای می تواند به وسیله فرآورده های این مجموعه تحقق یابد و از این ظرفیت می توان به برترین نحو استفاده گردد.

در ادامه بازدید اسلامی با جمعی از مدیران و کارکنان این مجتمع هسته ای ملاقات و گفت وگو کرد و در خصوص برنامه های جاری و آینده گفتگو صورت گرفت. بازدید از آزمایشگاه زیست فناوری ایزوتوپی و بعلاوه آنالیز شرایط آزمایشگاه فراوری ترکیبات دوتره از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در این بازدید بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1622

به "طراحی سایت: بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از سایت خنداب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از سایت خنداب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید