انفجار خودروی بمبگذاری شده در شمال سوریه

به گزارش مجله بابلسر، منابع وابسته به مخالفان سوری از انفجار خودروی بمبگذاری شده در شمال سوریه و برعهده دریافت مسئولیت آن از سوی تروریست های حراس الدین، خبر دادند.

انفجار خودروی بمبگذاری شده در شمال سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از النشره، معارضان سوری گزارش دادند که در نزدیکی یک پایگاه روسیه در استان الرقه انفجاری به وقوع پیوسته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان سوری خاطرنشان کرد که یک خودروی بمب گذاری شده در اوایل بامداد امروز در نزدیکی پایگاه روسیه در منطقه تل السمن در شمال استان الرقه منفجر شده است و خودرو های امدادی بلافاصله وارد پایگاه مذکور شده اند.

دیده بان حقوق بشری سوری گزارش داد خودرو بمبگذاری شده در اوایل بامداد آدینه در نزدیکی پایگاه نیروهای روسیه در شمال شرق سوریه که اولین حمله از نوع خود محسوب می گردد که از جانب یک گروه افراطی ضد مسکو در منطقه رخ می دهد، منفجر شد.

خودرو مذکور لحظاتی پس از پارک شدن آن در نزدیکی یکی از پایگاه نیروهای روسیه در منطقه تل السمن در حومه شمالی الرقه و پیاده شدن دو نفر از آن، منفجر شد.

منابع وابسته به مخالفان سوری گزارش دادند: براثر این انفجار شماری زخمی شده اند؛ اما تعداد آنها تعیین نشده است. این منطقه تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک مورد حمایت آمریکاست و در آن نیروهای سوری و روس حضور دارند.

گروه موسوم به حراس الدین مرتبط با القاعده که در شمال سوریه فعال است، مسئولیت حمله را به وسیله بیانیه مجازی، برعهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1103

به "انفجار خودروی بمبگذاری شده در شمال سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار خودروی بمبگذاری شده در شمال سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید