العین در آستانه جذب یک فوق ستاره ؛ کار سخت استقلال!

به گزارش مجله بابلسر، تیم العین امارات میخواهد برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با تیم استقلال در مرحله پلی آف آسیا ، خورخه کاراسکال ، ستاره تیم ریورپلاته را به خدمت بگیرد.

العین در آستانه جذب یک فوق ستاره ؛ کار سخت استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خورخه کاراسکال، ستاره کلمبیایی تیم ریورپلاته آرژانتین مورد توجه باشگاه العین امارات قرار گرفته است

العینی ها که سه، چهار سالی می گردد از بالاترین سطح فوتبال آسیا دور شده اند حالا به دنبال تقویت خود در بازی های لیگ امارات و لیگ قهرمانان آسیا هستند و به همین منظور سعی در جذب تعدادی از بازیکنان موردنظر خود از باشگاه های مختلف دارند.

خورخه کاراسکال، جوان کلمبیایی تیم ریورپلاته، مهم ترین بازیکنی است که مورد توجه تیم العین قرار گرفته است و البته در سوی دیگر، باشگاه آرژانتینی در این باره تقاضای رقم 20 میلیون دلاری نموده است تا در صورت پذیرش آن توسط العینی ها مذاکرات نهایی انجام گردد.

مسئولان تیم ریورپلاته آرژانتین که چندی پیش لوکاس پراتو را به صورت قرضی به فاینورد فرستاده، در حال حاضر نمی خواهد پایین تر از رقمی که در این باره معین نموده اند را قبول نمایند به خصوص اینکه آنها در مرحله نیمه نهایی کوپا لیبرتادورس نیز قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1245

به "العین در آستانه جذب یک فوق ستاره ؛ کار سخت استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العین در آستانه جذب یک فوق ستاره ؛ کار سخت استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید