افتتاح 5 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پنج پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان خبر داد.

افتتاح 5 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

سید محمد تقی علوی با بیان این خبر اضافه کرد: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش پنج پروژه ورزشی در شهرستان های مختلف استان با حضور مسئولین استانی و کشوری افتتاح می شود.

وی این پروژه ها را شامل سالن، زمین چمن مصنوعی و خانه جوان ذکر و شرح داد: این پنج پروژه در شهرستان های بویراحمد، گچساران، دنا و کهگیلویه است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این پروژه اظهار کرد: سالن ورزشی روستای گنجه ای، سالن ورزشی روستای ناصر آباد گچساران، زمین چمن مصنوعی شهید افراز گچساران، زمین چمن مصنوعی ده ملک در شهرستان کهگیلویه و خانه جوان سی سخت پنج پروژه ای است که در این هفته و با حضور مسئولین ارشد استان و معاونین وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، علوی محل اعتبارات این پنج پروژه را ملی، ارزش اضافه کرده و هدایای خاص وزارت نفت ذکر کرد و ادامه داد: اعتبارات این پنج پروژه سه میلیارد و 700 میلیون تومان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 921

به "افتتاح 5 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 5 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید