افتتاح آکادمی فنی و حرفه ای خانه صنعت و معدن کرمانشاه

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/کرمانشاه آکادمی فنی و حرفه ای سفارش محور خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز (چهارم مرداد) با حضور معاون امور مالی استانداری و جمعی از مسئولین و فعالین مالی استان در شهرک صنعتی بیستون شروع به کار کرد.

افتتاح آکادمی فنی و حرفه ای خانه صنعت و معدن کرمانشاه

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در این مراسم هدف از راه اندازی این آکادمی را توجه به آموزش خصوصا در زمینه آموزش های صنعتی دانست و بیان کرد: این آکادمی می تواند زمینه کارآفرینی جوانان را فراهم کند.

به گزارش خبرنگاران، شکری ادامه داد: علاوه بر جوانان، فعالین مالی، شاغلین شهرک های صنعتی و افرادی که در واحدهای تولیدی کار می نمایند و احتیاج به آموزش دارند هم می توانند از ظرفیت این آکادمی استفاده نمایند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه حسابداری، بازاریابی و فروش، بورس، برق، مکانیک، تراشکاری، آموزش های مالیاتی و... را از جمله آموزش هایی دانست که در این آکادمی ارائه خواهد شد.

یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز در آیین افتتاح این آکادمی فنی و حرفه ای، اظهار کرد: یکی از مهمترین زمینه هایی که در آن احتیاجمند آموزش فنی و حرفه ای هستیم، شاخه صنعت است.

وی با بیان اینکه احتیاجمند همکاری حوزه های دیگر از جمله بخش خصوصی برای مهارت آموزی در حوزه صنعت هستیم، ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد شروع به کار آکادمی فنی و حرفه ای بخش خصوصی هستیم که به شیوه ای متفاوت از آکادمی های آزاد فعالیت خواهد داشت و می تواند پیوندی بین بخش صنعت و آموزش ایجاد کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تاکید نمود: این مرکز باید آموزش های بلندمدت بر اساس علم روز را در برنامه داشته باشد و احتیاجهای آینده بخش صنعت را پوشش دهد.

محمدی از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای تامین مربی و یا در اختیار قرار دادن کارگاه ها برای یاری به این مرکز هم اطلاع داد.

وی در ادامه از نرخ بیکاری بالایی که در استان کرمانشاه با آن مواجهیم هم یاد کرد و اضافه نمود: یکی از راه های برون رفت از نرخ بالای بیکاری، مهارت آموزی خصوصا در حوزه صنعت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 731

به "افتتاح آکادمی فنی و حرفه ای خانه صنعت و معدن کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح آکادمی فنی و حرفه ای خانه صنعت و معدن کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید