تور ایتالیا: اسطوره ایتالیا در فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی والیبال لهستان

به گزارش مجله بابلسر، فدراسیون والیبال لهستان نام اسطوره ایتالیایی والیبال دنیا را به نامزدهای سرمربیگری تیم ملی این کشور افزود.

تور ایتالیا: اسطوره ایتالیا در فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی والیبال لهستان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، کار ویتال هینن در تیم ملی والیبال لهستان با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا به خاتمه رسید و مدت زمان قرارداد این مربی بلژیکی تمام شد.

فدراسیون والیبال لهستان برای جانشینی هینن، سه نام عظیم را در نظر گرفته که لرنزو برناردی، نیکولا گربیچ و آندره آ آناستازی هستند. تا پیش از مطرح شدن نام برناردی برترین بازیکن والیبال دنیا در قرن بیستم و اسطوره تیم ملی والیبال ایتالیا، نیکولا گربیچ از شانس بیشتری برای حضور روی نیمکت تیم ملی لهستان برخوردار بود، اما حالا معادلات به هم خورده است.

برناردی که زمانی توصیه خولیو ولاسکو برای راهنمایی تیم ملی ایران هم بود در خصوص پیشنهاد لهستانی ها گفت: راهنمایی تیم ملی لهستان برای هر مربی، یک افتخار عظیم به شمار میرود. لهستان یکی از معدود تیم هایی است که در هر تورنمنت برای مدال طلا می جنگد و پتانسیل قهرمانی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1630

به "تور ایتالیا: اسطوره ایتالیا در فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی والیبال لهستان" امتیاز دهید

589 کاربر به "تور ایتالیا: اسطوره ایتالیا در فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی والیبال لهستان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: اسطوره ایتالیا در فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی والیبال لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید