شروع طرح عظیم تسهیلات بیمه ای مهر ایران مشخص

به گزارش مجله بابلسر، با توجه به شرایط مالی کشور و ضرورت همراهی با بیمه گذاران در فضای مالی متاثر از کرونا، بیمه ایران تعیین در آستانه روز بیمه با انعقاد تفاهم نامه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران، تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه را در مناطق آزاد و ویژه مالی درنظر گرفته است.

شروع طرح عظیم تسهیلات بیمه ای مهر ایران مشخص

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با توجه به شرایط مالی کشور و ضرورت همراهی با بیمه گذاران در فضای مالی متاثر از کرونا، بیمه ایران تعیین در آستانه روز بیمه با انعقاد تفاهم نامه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران، تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه را در مناطق آزاد و ویژه مالی درنظر گرفته است.

در این طرح ، مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای مشتریان و بیمه گذاران این شرکت درنظر گرفته شده است.

بازپرداخت این تسهیلات در 12 قسط خواهد بود و مشتریان از بابت تسهیلات هیچ گونه سود و حتی کارمزد نیز پرداخت نکرده و صرفا اصل تسهیلات دریافتی را بازپرداخت میکنند. تسهیلات درنظر گرفته شده در طرح مهر ایران تعیین احتیاج به ضامن نداشته و عملیات اداری اخذ این تسهیلات بدون مراجعه به شعب بانک و صرفا در محل شعب و نمایندگیهای بیمه ایران تعیین انجام می گردد.

بیمه نامه های صادره در این طرح شامل بیمه های اتومبیل(بدنه و ثالث) ، آتش سوزی، حوادث و انواع بیمه های عمر زمانی، مانده بدهکار و ... می باشد.

متقاضیان به منظور استفاده از مزایای این طرح می توانند به شعب و شبکه فروش شرکت مراجعه یا تماس حاصل فرمایند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1287

به "شروع طرح عظیم تسهیلات بیمه ای مهر ایران مشخص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح عظیم تسهیلات بیمه ای مهر ایران مشخص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید