شروع آزمایش یک روش درمانی برای کووید-19

به گزارش مجله بابلسر، شرکت ایلای لیلی(Eli Lilly) بیان کرد که آزمایش اولیه بالینی یک درمان بالقوه برای بیماری کووید-19 را شروع می نماید.

شروع آزمایش یک روش درمانی برای کووید-19

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، این روشی درمانی اولین مطالعه روی درمان آنتی بادی علیه کووید-19 است.

شرکت ایلای لیلی(Eli Lilly) یکی از چندین شرکت داروسازی و موسسه تحقیقاتی است که روی فراوری واکسن ها، آنتی ویروس ها و سایر روش های درمانی کووید-19 کار می نماید.

این شرکت اظهار داشت که مطالعه اولیه محققان این شرکت به ارزیابی ایمنی و تحمل پذیری بیماران کووید-19 بستری در بیمارستان که تحت این درمان قرار می گیرند، خواهد پرداخت و نتایج این آزمایش اواخر ماه ژوئن اعلام خواهد شد.

این داروی آزمایشی LY-CoV555 نام گرفته و با همکاری شرکت های Lilly و AbCellera Biologics توسعه یافته است.

روش درمانی توسعه داده شده توسط این دو شرکت یک آنتی بادی است که علیه ساختار پروتئینی ویروس ساخته شده و به منظور جلوگیری از اتصال ویروس به سلول های انسان طراحی شده و به این ترتیب ویروس را خنثی می نماید.

شرکت سازنده این روش درمانی گفت: درمان آنتی بادی ما پس از آن که محققان در خون نخستین بیماران آمریکایی بهبود یافته از کووید 19، آنتی بادی را شناسایی کردند، ساخته شده است.

شرکت لیلی انتظار دارد که در صورت اطمینان از عملکرد ایمن دارو، مرحله بعدی آزمایش روش درمانی خود را شروع کند و روش درمانی بالقوه خود را روی بیماران کووید-19 که بستری نشده اند مورد مطالعه قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 684

به "شروع آزمایش یک روش درمانی برای کووید-19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آزمایش یک روش درمانی برای کووید-19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید