آزمون استخدامی در موعد مقرر برگزار می گردد ، تصمیم گیری درمورد بازگشایی مدارس به زودی

به گزارش مجله بابلسر، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین تصمیمات این ستاد را تشریح کرد.

آزمون استخدامی در موعد مقرر برگزار می گردد ، تصمیم گیری درمورد بازگشایی مدارس به زودی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص آخرین تصمیمات این ستاد گفت: مهمترین عامل شیوع این بیماری در این فصل سرما دورهمی خانوادگی است لذا تاکید می گردد در شب یلدا از برگزاری دورهمی پرهیز گردد، اگر دورهمی خانوادگی برگزار گردد بیماری طی دو هفته دیگر خیز خواهد داشت.

رئیسی با بیان اینکه آمار مرگ و میر ها نسبت به یک ماه قبل 50 درصد کاهش داشته است گفت: امیدواریم این فرایند روز به روز کمتر گردد کما اینکه روز گذشته شاهد ثبت مرگ های زیر 200 نفر بودیم، میزان بستری نیز 40 درصد کاهش یافته است و در بیشتر استان ها فرایند نزولی است، اکیدا توصیه می گردد، عدم رعایت پروتکل ها بیماری را افزایش خواهد داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه نمود: شب های یلدا حواسمان باشد که اگر پروتکل ها رعایت نگردد بیماری خیر برمی دارد، پروتکل شب یلدا برگزار نکردن مهمانی و دورهمی است و این موضوع اصل است، صرفا نشستن با فاصله در مهمانی اثرگذار نیست. هیچ شهر قرمزی در کشور ندارمی 205 شهر نارنجی 243 شهر ما زرد هستند که امیدواری طی هفته ةای آینده شهر های نارنجی زرد شوند و شهر های کردکوی در استان گلستان، بافق در کرمان آمل و گلوگاه در مازندارن احتیاج به توجه ویژگه دارند.

وی ادامه داد: شرایط این شهر ها قرمز نیست، اما در آستانه قرمز شدن هستند و اگر پروتکل ها رعایت نشوند تبدیل به شهر ها قرمز خواهند شد. هفته گذشته 4 استان مازندارن، گلستان، گیلان و اردبیل در شرایط قرمز بودند که از شرایط قرمز خارج شدند.

وی در ارتباط با مصوبات امروز گفت: بحث منع تردد های درون شهری از امروز و فردا از ساعت 8 شب خواهد بود و از ساعت 18 همه مشاغل به جز گروه شغلی یک تعطیل هستند، پس از شب یلدا منع تردد به حالت قبل بازخواهد گشت و تردد بین استانی از شهر های نارنجی به سایر شهر ها مشمول جریمه خواهد بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص آزمون استخدامی گفت: صدهزار نفر پس از برگزاری آزمون جذب مراکز دولتی می شوند، 1700 حوزه این آزمون برگزار تعیین شده است و این آزمون با حداقل جمعیت و رعایت پروتکل ها برگزار خواهد شد. این آزمون دوبار به تعویق افتاده است تا شرایط برگزاری آزمون فراهم گردد و این ازمون دی ماه برگزار می گردد.

وی توضیح داد: پیشنهاد بازگشایی مدارس نیز برای پایه های اول و دوم ابتدایی در شهر های نارنجی و زرد مطرح شد که این دانش آموزان بتوانند حضوری در کلاس های درس شرکت نمایند، این بحث مخالفین و موافقینی دارد که در این خصوص دو هفته دیگر تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1027

به "آزمون استخدامی در موعد مقرر برگزار می گردد ، تصمیم گیری درمورد بازگشایی مدارس به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی در موعد مقرر برگزار می گردد ، تصمیم گیری درمورد بازگشایی مدارس به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید