آزمون استخدامی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی برگزار گردید

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/آذربایجان غربی آزمون استخدامی شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار گردید.

آزمون استخدامی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی برگزار گردید

به نقل از روابط عمومی جهادددانشگاهی آذربایجان غربی، این آزمون به صورت سراسری در 31 مرکز استان و 17 شهرستان برگزار گردید و 723 نفر در آذربایجان غربی برای تصدی 38 شغل با هم به رقابت پرداختند.

264 نفر زن و 459 داوطلب مرد از استان در این آزمون ثبت نام نموده بودند که 25 سهمیه شغلی برای مردان و 10 سهمیه برای زنان و 3 رسته شغلی نیز بصورت مشترک در نظر گرفته شده است.

رشته های شغلی در نظر گرفته شده برای آذربایجان غربی شامل بهیار، یاری پرستار، متصدی خدمات اداری، منشی، متصدی خدمات دارویی، انباردار و متصدی خدمات عمومی هستند که این سهمیه ها برای شهرستانهای ارومیه، بوکان، خوی و مهاباد اعلام احتیاج شده است.

در این آزمون بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی داوطلبانی که دوره آموزشی تکنسین داروخانه مقدماتی جهاد دانشگاهی را طی نموده بودند در این آزمون معادل مدرک دانشگاهی کاردانی دارویاری لحاظ شد و توانستند در این آزمون شرکت نمایند.

وی اضافه نمود: آزمون با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی قبل از برگزاری آزمون به داوطلبان روز آدینه 2 آبان ماه ساعت 9 صبح برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 926

به "آزمون استخدامی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی تامین اجتماعی در آذربایجان غربی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید