گوگل مپس به ویژگی های جدیدی برای مسیریابی راحت تر مجهز شد

به گزارش مجله بابلسر، محبوب ترین اپلیکیشن ناوبری یعنی گوگل مپس در حال دریافت ویژگی های جدیدی است که تجربه کارمندان را به طور کلی متحول می نماید. از جمله این ویژگی ها می توان به ارسال واکنش ایموجی و ایجاد لیست هایی مشترک اشاره نمود و بعلاوه قابلیت های مسیریابی گوگل مپس نیز بهبود یافته است.

گوگل مپس به ویژگی های جدیدی برای مسیریابی راحت تر مجهز شد

Google Maps ویژگی تازهی برای بهبود مسیریابی خود دریافت خواهد نمود که می تواند بسته به احتیاج شما مسیرهای مختلفی را نشان دهد. در این مسیریابی تازه گزینه هایی از جمله برترین مسیر، نقل و انتقال کمتر، پیاده روی کمتر، دسترسی به صندلی چرخدار و کمترین هزینه نیز وجود دارد. علاوه بر این، گوگل مپس با وجود آن می تواند ورودی و خروجی صحیح ایستگاه ها را نیز نشان دهد تا کاربران سوار قطار اشتباهی نشوند.

یکی از ویژگی های مفید دیگری که گوگل مپس در آینده دریافت خواهد نمود، فهرست های مشترک است. همانطور که از نام این ویژگی پیداست، کاربران با یاری آن می توانند همراه با دوستان خود فهرست های مشترکی ایجاد نمایند که بعلاوه از واکنش های ایموجی پشتیبانی می نماید. با یاری این دسته از فهرست ها به عنوان مثال می توانید مقصد سفر بعدی خود را با دوستانتان تعیین کنید.

بعلاوه این فهرست ها را به وسیله پیغامک یا سایر برنامه های پیغام رسان می توانید با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

حضور ایموجی ها نیز اکنون در گوپل مپس بیشتر شده است، زیرا اکنون می تواند با استفاده از آن ها به عکس ها و نظرات ثبت شده دیگران واکنش نشان دهید. همانطور که گوگل در وبلاگ رسمی خود شرح می دهد، بعضی از ویژگی های تازه، مانند واکنش های ایموجی هم اکنون برای اندروید و iOS منتشر شده اند و به روزرسانی های مربوط به مسیریابی و فهرست های مشترک، طی هفته های آینده ارائه خواهند شد.

تغییر رنگ گوگل مپس و نارضایتی کاربران

در همین حال، گوگل اخیراً یک طرح رنگ تازهی برای نقشه های خود ارائه نموده بود که با وجود آن ها کاربران به سادگی می توانند در هنگام ناوبری محیط اطراف خود را درک نمایند. اما بعضی کاربران در شبکه های اجتماعی از این تغییر رنگ و روشن بودن بیش از میزان آن ها استقبال خوبی ننموده اند. بسیاری امیدوار هستند که این تغییر دائمی نباشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2119

به "گوگل مپس به ویژگی های جدیدی برای مسیریابی راحت تر مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپس به ویژگی های جدیدی برای مسیریابی راحت تر مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید